Łódzka grupa Blue Cafe została twarzą kampanii promocyjnej Radia Łódź, które zmienia ramówkę i chce pokazać nowe oblicze. Na antenie pojawią się konkursy, w których będzie można wygrać nawet 2,5 tys. zł.
Oprócz lepszej jakości serwisów i publicystyki, rozgłośnia odda mikrofony licealistom i studentom, zaś słuchacze spoza Łodzi do anteny ma przywiązać program "Cztery strony regionu". Radio Łódź odkurzy też swe archiwa. Na antenę trafią najlepsze audycje, jakie powstały w ciągu 80 lat jej istnienia. Według badań Millward-Brown od maja do lipca słuchalność Radia Łódź wyniosła 2,17 proc. Liderem w Łodzi jest RMF FM (14,34 proc.).
Wideo
Filip Chajzer o MBTM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!