Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W Radiu Łódź więcej informacji z regionu

Marcin Darda
Radio Łódź zapowiada więcej informacji z regionu.
Radio Łódź zapowiada więcej informacji z regionu. materiały Radia Łódź
Łódzka grupa Blue Cafe została twarzą kampanii promocyjnej Radia Łódź, które zmienia ramówkę i chce pokazać nowe oblicze. Na antenie pojawią się konkursy, w których będzie można wygrać nawet 2,5 tys. zł.

Oprócz lepszej jakości serwisów i publicystyki, rozgłośnia odda mikrofony licealistom i studentom, zaś słuchacze spoza Łodzi do anteny ma przywiązać program "Cztery strony regionu". Radio Łódź odkurzy też swe archiwa. Na antenę trafią najlepsze audycje, jakie powstały w ciągu 80 lat jej istnienia.
Według badań Millward-Brown od maja do lipca słuchalność Radia Łódź wyniosła 2,17 proc. Liderem w Łodzi jest RMF FM (14,34 proc.).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Filip Chajzer o MBTM

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto