Czy grzejniki nie powinny być lepiej zabezpieczone... Co na to przewoźnik?
Iwona Jędrychowska z PR w Łodzi mówi, że W składach starszego typu grzejniki mają dość duże rozmiary, więc są zamontowane pod siedzeniami. To nieprawda, że nie mają obudowy, ale ta jest wykonana z metalu, który także się nagrzewa, podobnie jak inne metalowe elementy, znajdujące się w pobliżu grzejnika.
Dlatego w przedziałach zostały umieszczone ostrzeżenia w formie naklejek, aby nie stawiać na grzejnikach butów czy bagażu.
- W pociągach nowszego typu system grzewczy jest inaczej zbudowany (grzejniki z nawiewem są rozmieszczone m.in. pod oknami), więc ten problem w ogóle nie istnieje - dodaje Iwona Jędrychowska.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?