Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W Łodzi pedałują dla "Krwinki". Fundacja "Krwinka" rozpoczęła trzecią edycję akcji "Czas na Lover". Złotówki za kilometry

Agnieszka Jedlińska
Agnieszka Jedlińska
Do udziału w akcji zgłosili się pracownicy z biur w Starej Drukarni.
Do udziału w akcji zgłosili się pracownicy z biur w Starej Drukarni. Agnieszka Jedlińska
W "Starej Drukarni" przy ul. Gdańskiej 130 w Łodzi zainaugurowano we wtorek (25 kwietnia) trzecią edycję akcji „Czas na LoveR – kręcimy kilometry dla dzieci chorych na raka”. Jej pomysłodawcą i beneficjentem zebranych środków jest łódzka Fundacja dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka”.

W specjalnie przygotowanym namiocie stanęły trzy rowery do stacjonarnych treningów, na których kilometry kręcili pracownicy biur i pracowni znajdujących się na terenie "Starej Drukarni". Zgłosiło się tak wiele osób, że do planowanych dwóch rowerów dostawiono trzeci. W sumie do wyścigu po pieniądze dla chorych dzieci stanęło blisko 40 osób, które postawiły sobie ambitny cel, by w ciągu kilku godzin wykręcić co najmniej 350 kilometrów. Za każdy kilometr na konto "Krwinki" wpłyną realne pieniądze. Darczyńcami w tym przypadku są firmy Stara Drukarnia i Loftmill.

Dzisiejsza akcja jest zapowiedzią trzeciej edycji akcji planowanej od 1 sierpnia do 30 września. Chcemy dziś zwrócić uwagę potencjalnych sponsorów, którzy zechcieliby sfinansować przejechane kilometry. Chcemy też zwrócić uwagę wszystkich na to jak ważna jest w codziennym życiu aktywność fizyczna, od której zależy nasze zdrowie - mówi Dominika Śliwińska, dyrektor Fundacji "Krwinka".

Pierwszymi tegorocznymi sponsorami są Stara Drukarnia i Loftmill, które za każdy przejechany kilometr zapłacą 4 zł.

Jedna z naszych zawodniczek, przedstawicielka jednego z najemców w 26 minut przejechała w pięknym stylu 12 kilometrów. Mamy nadzieję, że takich kolarzy będzie więcej. Często bierzemy udział w akcjach charytatywnych i ta nam się bardzo podoba. Liczymy, że przejedziemy wspólnie nie 350, a 500 kilometrów - dodaje Aleksandra Pietrowska, dyrektor Loftmill.

Właściwa akcja „Czas na LoveR – kręcimy kilometry dla dzieci chorych na raka” rozpocznie się 1 sierpnia. W tym roku fundacja "Krwinka" przygotowała specjalne pakiety partnerskie. Są tak dobrane, żeby każda firma i mała i duża, która chce pomagać i propagować działalność charytatywną mogła pakiet wykupić. Mogą je wykupić prywatne osoby, które chcą wesprzeć akcję jeżdżąc na rowerze lub firmy, które zechcą przekazać pieniądze na finansowanie charytatywnej jazdy innych osób. Najniższy pakiet ma kosztować najwyżej 3 tysiące złotych.

W 2022 roku uczestnicy akcji wykręcili ponad 35 tysięcy kilometrów, przez dwa lata udało się zebrać 35 tysięcy złotych. Za te pieniądze fundacja wspiera dzieci w szpitalu przy ul. Spornej, kupować sprzęt medyczny, czy organizować wyjazdy turystyczne.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto