Billboardy będą wisiały m.in. w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, w samej Łodzi zaś reklama będzie prezentowana na citylightach.
Celem kampanii jest zachęcenie mieszkańców innych miast do odwiedzenia Łodzi, uczestniczenia w koncertach znanych muzyków oraz innych wydarzeniach kulturalnych. kampania jest skierowana do mieszkańców największych miast Polski, w szczególności do osób zainteresowanych kulturą, muzyką, wydarzeniami rozrywkowymi.
- W Łodzi każdy fan muzyki, bez względu na jej rodzaj, może na koncert wielkiej gwiazdy dojechać tramwajem. Dla wielu łodzian te koncerty to spełnienie muzycznych marzeń. – mówiłą dziś prezydent Hanna Zdanowska. - Możemy być z tego dumni. Chcemy tą radością podzielić się z całą Polską i pokazać, że Łódź jest miastem, do którego warto przyjechać, nie tylko na koncert światowych gwiazd muzyki, bo w Łodzi jest naprawdę głośno!
Kolejnym elementem kampanii jest akcja „Rzuć się w Łódź”, w ramach której przed najważniejszymi koncertami w Atlas Arenie hostessy oraz pracownicy Centrum Informacji Turystycznej będą udzielali informacji na temat pobytu w Łodzi oraz zachęcali do ponownej wizyty. Wszystkie działania trwać będą do końca 2013 r.
Przypomnijmy, największe duże koncerty to:
■ Eric Clapton – 7 czerwca 2013
■ Green Day – 18 czerwca 2013
■ TOTO – 25 czerwca 2013
■ Iron Maiden – 3 lipca 2013
■ Leonard Cohen – 19 lipca 2013
■ System of a Down – 13 sierpnia 2013
■ Depeche Mode – 24 lutego 2014
Koncepcja graficzna kampanii została stworzona przez łódzką agencję MOSQI.TO.
Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?