Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Jak nam tłumaczył Marcin Masłowski, rzecznik prezydent...

Urząd Miasta Łodzi rozstrzygnął przetarg. Ile kosztuje kupienie 80 tys. fanów na Facebooku?

Jak nam tłumaczył Marcin Masłowski, rzecznik prezydent Łodzi, głównym celem rozbudowywania komunikacji w mediach społecznościowych jest skuteczniejsze dotarcie z informacją o inwestycjach do mieszkańców czy z reklamą atrakcji miasta do turystów.

- Po otwarciu Orientarium promocja miasta w Polsce jest jednym z naszych priorytetów - tłumaczył Masłowski. - Płatna kampania ma pomóc w pozyskaniu nowych fanów - realnych ludzi, mieszkających w Polsce.

CZYTAJ DALEJ NA KOLEJNYM SLAJDZIE>>>

Zobacz również

Remonty ulic w Kaliszu. Są pieniądze na przebudowę ul. Podmiejskiej

Remonty ulic w Kaliszu. Są pieniądze na przebudowę ul. Podmiejskiej

Międzynarodowy Dzień Tańca w rytmie poloneza. Będzie okazja, by wspólnie zatańczyć

NOWE
Międzynarodowy Dzień Tańca w rytmie poloneza. Będzie okazja, by wspólnie zatańczyć

Polecamy

Używasz takich kosmetyków do włosów? Uważaj! Mogą wywoływać choroby nerek

Używasz takich kosmetyków do włosów? Uważaj! Mogą wywoływać choroby nerek

Fenomen Mariko Aoki. Kiedy nagle w sklepie czujesz, że musisz zrobić kupę

Fenomen Mariko Aoki. Kiedy nagle w sklepie czujesz, że musisz zrobić kupę

Śladami Chopina – odwiedź dom kompozytora w Żelazowej Woli

Śladami Chopina – odwiedź dom kompozytora w Żelazowej Woli