Łódź to idealne miasto na city break, czyli krótki weekendowy wyjazd. W maju w największych miastach Polski pojawią się reklamy promujące Łódź. Kampania ma kosztować ponad 2,5 mln zł. 85 proc. kwoty została pozyskana z funduszy europejskich. Właśnie ogłoszono przetarg na jej przeprowadzenie.
Według danych UMŁ w 2012 r. głównym sposobem spędzania czasu w Łodzi przez turystów krajowych były spacery lub wypoczynek bierny. Turyści zagraniczni zwiedzali atrakcje turystyczne oraz zaglądali do pubów i restauracji.
Marcin Masłowski, rzecznik prezydent Łodzi mówi, że warto przyjechać do Łodzi, gdzie odbywają się prestiżowe imprezy i wydarzenia tj. Fashion Philosophy Fashion Week Poland, Łódź Design Festival, Festiwal Łódź Czterech Kultur, Festiwal Światła i Impact Festival. W 2014 roku roku wystąpią w Łodzi Black Sabbath, Aerosmith i Kylie Minogue. Najważniejszym wydarzeniem sportowym będą Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn.
W Łodzi będzie głośno - koncerty gwiazd mają wypromować Łódź
Łódź zaprasza też turystów na ul. Piotrkowską, gdzie w pubach i restauracjach życie tętni też nocą. Miłośnicy zakupów mogą przebierać w centrach handlowych.
Instahistorie z VIKI GABOR
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?