Informacje z odbytych wizyt trafiają właśnie do najemców, którzy mają wyciągnąć wnioski i poprawić ewentualne niedociągnięcia. Tajemniczy klienci sprawdzali m.in. czy w sklepach jest czysto, czy sprzedawcy witają klientów (jaki sposób to robią), czy są gotowi do pomocy, indywidualnie traktują kupujących, zapraszają ich ponownie na zakupy.
Katarzyna Najdzik, marketing manager w Apsys Polska mówi, że celem akcji jest wspólnie z najemcami i właścicielami zapewniać jak najwyższe standardy jakości obsługi tak, aby satysfakcja klienta dawała wyraźne przełożenie na obroty centrów.
To nie koniec testów w obiektach należących do Apsysu. Firma planuje zrealizowanie jeszcze dwóch tur badania w 2012 roku, po jednej na każdy kwartał, przy czym każda będzie się odbywać we wszystkich centrach w tym samym czasie.
Wyniki zostaną ogłoszone po przeprowadzeniu wszystkich zaplanowanych badań.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?