Jak informuje widzew.com, wybór Turystycznej Ikony Łodzi ogłoszony został na stadionie Widzewa przy okazji piątkowego meczu łodzian z Gryfem Wejherowo. Symboliczną nagrodę w imieniu miasta na ręce prezes klubu Martyny Pajączek przekazała wiceprezydent Joanna Skrzydlewska.
Według serwisu Trip Advisor największą popularnością wśród turystów cieszą się m.in. Manufaktura, ulica Piotrkowska, Łagiewniki i Cmentarz Żydowski.
Plebiscyt na Turystyczną Ikonę Łodzi Urząd Miasta Łodzi zorganizował pierwszy raz. Stadion Miejski Widzewa Łódź okazał się bezkonkurencyjny wśród ponad 80 zakwalifikowanych do finału pomysłów.
- Z całego serca gratuluję wygranej w plebiscycie i cieszę się, że kibice po raz kolejny pokazali swoją siłę, zaangażowanie i dumę ze stadionu, który tak licznie odwiedzają. To pokazuje, że warto inwestować w infrastrukturę i dalej rozwijać sportową Łódź - mówi Joanna Skrzydlewska, wiceprezydent miasta.
Nagrodą w plebiscycie, oprócz prestiżowego tytułu, jest również przygotowanie wielonarzędziowej kampanii wizerunkowej o wartości blisko 50 tysięcy złotych. Za realizację kampanii odpowiadać będą: Biuro Promocji i Nowych Mediów oraz Łódzka Organizacja Turystyczna.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?