Ślub Krzysztofa Rutkowskiego z Mają Plich w podwarszawskim pałacyku. Rutkowski żeni się z Mają Plich ZDJĘCIA

Tomasz Jabłoński
Tomasz Jabłoński

Wideo

Zobacz galerię (163 zdjęcia)
Ślub Krzysztofa Rutkowskiego odbył się w sobotę 17 sierpnia 2019 roku. Zobaczcie zdjęcia z uroczystości zaślubin Krzysztofa Rutkowskiego z Mają Plich.

Materiał oryginalny: Ślub Krzysztofa Rutkowskiego z Mają Plich w podwarszawskim pałacyku. Rutkowski żeni się z Mają Plich ZDJĘCIA - Dziennik Łódzki

Komentarze 36

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Haha... To na lewą rękę zakłada się obrączkę?!

Q
Q

Wow, ale wieści. A co mnie kogo on bzyka.

A
Alicja

Czy on nie zdradzał swojej żony? Nie potrafię zrozumieć, dlaczego ludzie zdradzają, przecież można się rozstać z klasą. Mój mąż mnie zdradzał i wiem jak to boli, ale przynajmniej dzięki detektyw Skrzypek i jej dowodom, rozwiodłam się z klasą.

P
Piotrek

Jerzy Kryszak nadworny opluwacz obecnych rządzących nie widzi nic złego w tym żeby iść na ślub "ptasiego gniazda"haha no ludzie trzymajcie mnie ,bo nie wytrzymam ze śmiechu haha Co za obłuda i stronniczość...

G
Gość

Volksdojcze spadacie na psy. Kiedyś były artykuły ideowe a teraz widzę, że dla kasy piszecie wszystko i o wszystkim.

W
Wieluniak

Eee tam

Na Sybiraków jak jest wesele to się dopiero dzieje

m
monia

Stary dziad i tyle, kijkiem bym nie ruszyła.

G
Gość
2019-08-17T19:40:24 02:00, You:

A co NATO wróble co mają gniazdo na jego makówce

Cokolwiek tam zylo juz zdechlo!

G
Gość
2019-08-17T23:33:41 02:00, Gość:

Ale prostak. Przysięgę składa w okularach przeciwsłonecznych. Żenada chyba że nie chciał żeby młoda nie widziała jego nieszczerosci. Stary prostak

Te okulary juz mu sie przyrosly, a ona tez tepa prostaczka skoro sie obdaje z kims takim, ze nie wspomne o lonowcach na jego glowie!??

H
Ha ha
2019-08-17T23:58:56 02:00, zomo blues:

ten co dawał ślub też był w odblaskach na nosie

Bo nie mogla na to patrzeć. Żenada. Stary baran chociaż teraz to obraze zwierzęta bo maja lepsze owłosienie niz on na tym durnym łbie

G
Gość
2019-08-18T13:05:59 02:00, Zdegustowana:

Ludzie, czy to info musi być nawet tu? A kogo to obchodzi z kim on się za chwilę rozwiedzie??? Bleeee...

2019-08-18T14:31:07 02:00, Gość:

Zatruwają nas tylko takimi wiadomościami. Kim On jest żeby o nim pisać ? Portal schodzi na psy i nie pisze o ważnych rzeczach tylko o pierdołach typy ślub zdeprawowanego faceta który sam nie wie czego chce.

Nieważne, kim jest. Ważne, ile zapłacił redakcji za napisanie tego skądinąd artykułu sponsorowanego, okraszonego mnóstwem zdjęć :) :)

E
Ech...
2019-08-18T10:42:54 02:00, Gość:

Ale śmieszny pajac ha ha ha ha...Kabaret Starszych Panów ma konkurencję.

Tylko Kabaret Starszych Panów to było coś! Cudo. Oni byli cudowni, z dystansem do siebie. A to? Żenada.

G
Gość
2019-08-18T06:36:20 02:00, Opo:

Czy bral ślub w Opocznie _ Nie, po co więc podawać taką wiadomość na tej stronie ____ śmietnik się robi.

Śmietnik to mało powiedziane. Robi się burdel i zamieszanie bo co kogo obchodzą takie imprezy ludzi , którzy nic nie pokazali nic budującego swoim zachowaniem.

G
Gość
2019-08-18T13:05:59 02:00, Zdegustowana:

Ludzie, czy to info musi być nawet tu? A kogo to obchodzi z kim on się za chwilę rozwiedzie??? Bleeee...

Zatruwają nas tylko takimi wiadomościami. Kim On jest żeby o nim pisać ? Portal schodzi na psy i nie pisze o ważnych rzeczach tylko o pierdołach typy ślub zdeprawowanego faceta który sam nie wie czego chce.

23

Czy ta strona to podwarszawskipalacyk.naszemiasto.pl, skoro jest artykuł o jakimś tam zorganizowanym ślubie?

Dodaj ogłoszenie