W ubiegłym roku MPO stworzyło ścieżkę edukacyjną przy sortowni odpadów, którą odwiedzają uczniowie woj. łódzkiego oraz zorganizowało prelekcje z zakresu edukacji ekologicznej z udziałem siatkarek. Kolejnym krokiem jest kampania zachęcająca łodzian do segregowania śmieci.
„Dziś na naszych pojazdach widnieje nowa kampania zachęcająca do dbania o środowisko. Powierzchnie na samochodach MPO to bardzo dobry, mobilny nośnik reklamowy, który codziennie dociera w wielu miejscach do znacznej liczby mieszkańców. I któż jak nie sportowcy, w tym przypadku dziewczyny grające w najwyższej klasie rozgrywkowej ma nieść przykład? Dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z Budowlanymi, która pozwala wykorzystać wizerunek dziewcząt w naszej kampanii” - mówił Artur Augustyn, prezes Zarządu MPO – Łódź.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?