Szefowie udzielili wsparcia merytorycznego konkursowi kulinarnemu TRADYCYJNE SMAKI REGIONÓW, który startuje już w piątek. W sobotę poprowadzą szkolenia dla gastronomii (Adam Chrząstowski) i pokaz kulinarny (Grzegorz Labuda). Centrum tych wydarzeń będą produkty tradycyjne z województwa łódzkiego.
Doskonałym podsumowaniem intensywnej części praktycznej będzie seminarium Fundacji KSK odbywające się pod hasłem PROMOCJA PRODUKTÓW LOKALNYCH.
W trakcie tego wydarzenia zaprezentowane zostaną możliwości komunikacji z potencjalnymi nabywcami produktów lokalnych w Polsce i za granicą. Zaproszeni goście – znawcy kulinariów, eksperci i szefowie kuchni – przyjrzą się możliwościom niesionym przez obecność produktów lokalnych w magazynach kulinarnych, mediach internetowych i menu restauracji. Temat seminarium – produkt lokalny – został uznany za najważniejszą ideę, ogniskującą działania Fundacji KSK w 2011 roku.
12.00 – 13.00
Promocja produktu lokalnego w magazynach kulinarnych prowadzenie: redaktor Paulina Kałka / Izabela Sowa, Palce Lizać (Gazeta Wyborcza)
13.15 – 14.00
Audiowizualne formy promocji produktów lokalnych za granicą prowadzenie: Barbara Madey, Good News PR
14.30 – 16.00
Panel dyskusyjny PRODUKT LOKALNY W MENU POLSKIEJ RESTAURACJI udział biorą: Izabella Byszewska (Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego), Gieno Mientkiewicz (znawca serów, twórca terminu „sery zagrodowe”, manager Roberta Makłowicza) Jerzy Pasikowski (Prezes Fundacji KSK), Grzegorz Labuda (członek Fundacji KSK), moderator: Jacek Szklarek (Slow Food Polska)
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?