"Modernizujemy linię kolejową z Warszawy do Łodzi, od Zachodniej do Skierniewic, o to tu chodzi!" - tak zaczyna się najnowsze reklama radiowa spółki PKP Polskie Linie Kolejowe. W dalszej części spotu słyszymy m.in. twórcze rozwinięcie skrótu PKP: Pięknie, Kolej, Pięknie.
Półminutowa reklama natychmiast stała się hitem internetu. Większość komentarzy utrzymana jest w prześmiewczym tonie "No cóż, nowoczesna firma musi się promować. To normalnie, że czasem nie wychodzi - pisze jeden z komentujących w serwisie YouTube. "Płakałem jak słuchałem. Dobrze, że chwilę później była Lisowska..." - to opinia użytkownika NoOne3 z Wykopu.
Nie brakuje reakcji o zabarwieniu pozytywnym, jak "Wciąż lepsze niż polski rap". Najbardziej realistycznie sytuację podsumował na Wykopie użytkownik Eoghan "Może i jaja, ale w socialu się zaraz rozniesie i tym sposobem pół Polski się dowie o nowych torach do Skierniewic".
Przedstawiciele PKP PLK wiedzą, że ich spot w szybkim czasie zdobył dużą popularność. - Zależy nam, aby dotrzeć z informacją do różnych grup odbiorców. Dlatego szukamy nowych dróg komunikacji. Stąd też "młodzieżowa" wersja spotu. Pojawi się także inna, skierowana do seniorów - mówi Maciej Dutkiewicz z zespołu prasowego PKP PLK S.A.
- Zdajemy sobie sprawę, że opinie na temat naszej reklamy są zróżnicowane. Dla nas najważniejsze jest, aby jak najszerzej poinformować na pracach, które wykonujemy na odcinku między Łodzią a Warszawą. Od grudnia pociągi z Łodzi do Warszawy przyśpieszyły o 20 minut, a na przełomie 2015 i 2016 roku czas podróży między tymi miastami wyniesie 70 minut - dodaje Dutkiewicz.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?