Nowy rachunek za prąd aż zelektryzował Ewę Wiewiórę. Sama nie wie już, co bardziej ją zdziwiło i zdenerwowało - czy wysoka kwota z naliczonym zadłużeniem za nieterminową opłatę poprzedniego rachunku, czy... zupełnie inne nazwisko i adres na kopercie.
- Mieszkam na placu Czarnieckiego, a rachunek powinien dotrzeć na ul. Częstochowską. Jak tak można, gdzie plac, a gdzie jest ulica Częstochowska? - mówi pani Ewa, która w pierwszym odruchu otworzyła kopertę bez czytania danych odbiorcy. - Zdziwiło mnie, że dostałam kolejny rachunek, bo niedawno miałam swój, ale skoro dotarł do mnie, to nie otrzymała go właściwa osoba. Stąd ten dług... - dodaje zbulwersowana kobieta. - Ja swoich rachunków pilnuję, ale nie wszyscy tak robią, a potem przychodzą odsetki...
W takiej sytuacji jest inny starszy mieszkaniec Piotrkowa. W jego przypadku brak rachunku odkrył syn. - Dobrze, że są to małe kwoty, ale jak tak można... - mówi zdenerwowany pan Antoni.
Mężczyzna od razu interweniował w biurze obsługi klienta zakładu energetycznego przy al. Armii Krajowej, gdzie zanim wyjaśnił kwestię błędnego dostarczenia druku, wyczekał się w ogonku ponad 40 minut.
- Tłumaczyli, że mają nową firmę, która roznosi rachunki, ale to skandal. Nie wiadomo, czy taki pracownik wrzuci rachunek do dobrej skrzynki, czy wyrzuci... - opowiada oburzony.
Jak informuje Alicja Litwin-Wołek z biura zarządu PGE Obrót SA, która jest nadawcą rachunków, piotrkowskie biuro jest świadome pomyłek i pracuje nad ich wyeliminowaniem. Niepubliczny operator pocztowy faktury dostarcza od lipca.
- Natychmiast podjęliśmy zdecydowane działania w stosunku do firmy zewnętrznej, składając reklamację dotyczącą realizacji usługi. Zwróciliśmy się też z żądaniem wyjaśnienia sytuacji i zaproponowaniem przez usługodawcę rozwiązań, które znacząco podniosą poziom usługi - informuje Alicja Litwin-Wołek.
W przesłanym do redakcji oświadczeniu spółka zapewnia, że wszelkie zgłoszenia klientów, którzy zetknęli się z problemem nieterminowego dostarczenia faktury, są traktowane priorytetowo i takie osoby mogą liczyć na szybkie otrzymanie duplikatu faktury i prolongowanie terminu płatności.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?