Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rachunki za prąd w Piotrkowie nie trafiają do właścicieli?

Karolina Wojna

Ewa Wiewióra mieszka przy placu Czarnieckiego. Dotarł do niej rachunek adresowany na ul. Częstochowską


Ewa Wiewióra mieszka przy placu Czarnieckiego. Dotarł do niej rachunek adresowany na ul. Częstochowską
 Dariusz Śmigielski
Mieszkanka Piotrkowa dostała rachunek za prąd, tyle, że nie swój. Inny mieszkaniec nie dostał rachunku w ogóle.


Nowy rachunek za prąd aż zelektryzował Ewę Wiewiórę. Sama nie wie już, co bardziej ją zdziwiło i zdenerwowało - czy wysoka kwota z naliczonym zadłużeniem za nieterminową opłatę poprzedniego rachunku, czy... zupełnie inne nazwisko i adres na kopercie.


- Mieszkam na placu Czarnieckiego, a rachunek powinien dotrzeć na ul. Częstochowską. Jak tak można, gdzie plac, a gdzie jest ulica Częstochowska? - mówi pani Ewa, która w pierwszym odruchu otworzyła kopertę bez czytania danych odbiorcy. 
- Zdziwiło mnie, że dostałam kolejny rachunek, bo niedawno miałam swój, ale skoro dotarł do mnie, to nie otrzymała go właściwa osoba. Stąd ten dług... - dodaje zbulwersowana kobieta. - Ja swoich rachunków pilnuję, ale nie wszyscy tak robią, a potem przychodzą odsetki...


W takiej sytuacji jest inny starszy mieszkaniec Piotrkowa. W jego przypadku brak rachunku odkrył syn. - Dobrze, że są to małe kwoty, ale jak tak można... - mówi zdenerwowany pan Antoni.


Mężczyzna od razu interweniował w biurze obsługi klienta zakładu energetycznego przy al. Armii Krajowej, gdzie zanim wyjaśnił kwestię błędnego dostarczenia druku, wyczekał się w ogonku ponad 40 minut. 


- Tłumaczyli, że mają nową firmę, która roznosi rachunki, ale to skandal. Nie wiadomo, czy taki pracownik wrzuci rachunek do dobrej skrzynki, czy wyrzuci... - opowiada oburzony.


Jak informuje Alicja Litwin-Wołek z biura zarządu PGE Obrót SA, która jest nadawcą rachunków, piotrkowskie biuro jest świadome pomyłek i pracuje nad ich wyeliminowaniem. Niepubliczny operator pocztowy faktury dostarcza od lipca.


- Natychmiast podjęliśmy zdecydowane działania w stosunku do firmy zewnętrznej, składając reklamację dotyczącą realizacji usługi. Zwróciliśmy się też z żądaniem wyjaśnienia sytuacji i zaproponowaniem przez usługodawcę rozwiązań, które znacząco podniosą poziom usługi - informuje Alicja Litwin-Wołek.


W przesłanym do redakcji oświadczeniu spółka zapewnia, że wszelkie zgłoszenia klientów, którzy zetknęli się z problemem nieterminowego dostarczenia faktury, są traktowane priorytetowo i takie osoby mogą liczyć na szybkie otrzymanie duplikatu faktury i prolongowanie terminu płatności.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl Nasze Miasto