Patio Wydziału Zarządzania wypełniło się w środę stoiskami informacyjnymi kół naukowych, działających na wydziale. Studenci mogli poznać szczegóły ofert organizacji studenckich oraz wziąć udział w rekrutacji do nich.
Studenci mają do wyboru kilkanaście kół naukowych: MarkeTEAM, FEIM, SIGMA, ManageTEAM, Uni-Logistics, Personalni, Bizaktywne, Stratolog, Globalni, ProBiz+, Public Management i Zarządzania Łańcuchem Dostaw.
- Naszymi flagowymi projektami są "Łódź Jungle Web", "Marketing Challenge" i "Którędy do marketingu?" - wymienia Mikołaj Smuga, członek koła naukowego MarkeTEAM. - Pierwsza impreza to największa w Polsce konferencja na temat marketingu internetowego organizowana przez studentów. "Marketing Challenge" to gra miejska, natomiast "Którędy do marketingu?" to konferencja dla studentów I roku tego kierunku.
Do zaangażowania się w działalność organizacji studenckich zachęca prof. dr hab. Ewa Śnieżek, opiekun kół naukowych na Wydziale Zarządzania UŁ.
- Działalność w kołach daje bardzo dużo satysfakcji. Ponadto, studenci uczą się pracować w zespole oraz nabywają bezcenne doświadczenie przed podjęciem pracy - mówi prof. Ewa Śnieżek.
Uniwersytet Łódzki. Prezentacja kół naukowych i organizacji studenckich [ZDJĘCIA]
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?