Od kandydata na stanowisko urzędnicze do spraw pozyskiwania funduszy zewnętrznych wymaga się m.in. wykształcenia średniego lub wyższego, co najmniej 2 letniego stażu pracy, znajomości przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, KPA i przepisów dotyczących funduszy europejskich. znajomości systemów operacyjnych Windows, pakietów Microsoft Office oraz biurowych programów komputerowych.
Do zadań wykonywanych na tym stanowisku będzie należało m.in. bieżące monitorowanie zewnętrznych źródeł dofinansowań z funduszy europejskich, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych, ich realizacja i monitorowanie, a także współpraca z urzędnikami w zakresie realizacji, rozliczania oraz sprawozdawczości dofinansowanych przedsięwzięć, w tym także udzielanie wyjaśnień, przygotowywanie sprawozdań, czy informacji dla rady gminy.
Rozstrzygnięcie konkursu w Urzędzie Gminy Mały Płock. nastąpi w dwóch etapach: I etap konkursu – w dniu 24 lutego 2022 r. godz. 10.00 – weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów, II etap konkursu – w dniu 03 marca 2022 r. godz. 10.00 – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
Gmina Łomża szuka specjalisty od zamówień publicznych
Na stanowisko w Urzędzie Gminy Łomża, kandydat musi mieć wykształcenie wyższe, co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych, znajomość regulacji prawnych i umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej - ustawa prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, o podatku od towarów i usług, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania cywilnego, o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ochronie danych osobowych.
Do głównych zadań kandydata należeć będzie przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do których stosuje się przepisy Ustawy PZP oraz postępowań do których nie stosuje się przepisów Ustawy PZP, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także opracowywanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, publikacja ogłoszeń o zamówieniach publicznych, czy sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków.
Planowane rozpoczęcie pracy to pierwszy marca br.
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów na stronach urzędów.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?