Przed wyjściem z pociągu pan Artur zgłosił sprawę konduktorowi. Wagonu jednak nie wyłączono z ruchu.
Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity mówi, że pasażer musi złożyć oficjalną skargę, żeby móc zidentyfikować wagon. Jeśli tylko zidentyfikujemy wagon, zostanie on natychmiast wyłączony z ruchu i poddany dezynfekcji. Bardzo rzadko zdarzają nam się podobne sytuacje, ale nigdy ich nie bagatelizujemy.
Pan Artur swoich pogryzień zbagatelizować nie mógł. Na całym ciele porobiły mu się odczyny alergiczne. Musiał zgłosić się do lekarza. Stracił też ubranie, które miał na sobie i rzeczy spakowane w plecaku.
Mężczyzna złożył reklamację w PKP Intercity, bo uważa, że koleje nie dopełniły obowiązków. Będzie się domagał zadośćuczynienia.
Źródło: Pluskwy w pociągu [ZDJĘCIA]
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?