Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pierwszy spot promujący rowery w Łodzi gotowy

Redakcja
Spot pokazuje, że na rowerze można spokojnie pojechać do pracy, ...
Spot pokazuje, że na rowerze można spokojnie pojechać do pracy, ... Daniel Siwak
Filmik pokazuje, że na rowerze można spokojnie pojechać wszędzie - do pracy, na uczelnię czy na zakupy. Zobacz wideo.
Rowerzysto, do MPK wchodź oznaczonymi drzwiami

W czasie finału Europejskiego Tygodnia Mobilności w Łodzi, w sobotę (22 września) odbyła się premiera pierwszego z trzech spotów, promujących rowery i przemieszczanie się na tym środku transportu po mieście.

Jednocześnie poznaliśmy bohaterkę filmiku - łodziankę. Bo założeniem akcji "Łódź na rowerze - opowiedz swoją historię" nie było zaangażowanie profesjonalnych aktorów, lecz mieszkańców Łodzi, którzy rowerem poruszają się na co dzień.

- Jeżdżę na rowerze codziennie przez cały rok i ten styl życia jest mi bliski. To jest najtańszy ze wszystkich środków przemieszczania się po mieście i daje mi ogromną niezależność - opowiada Aleksandra Tarnawczyk.

Łodzianka chciała przekonać inne panie m.in. do tego, że jazda na rowerze nie wymaga specjalnego stroju. Co więcej na rowerze można wyglądać po prostu normalnie. - Na rowerze bardzo ładnie się wygląda, więc ja to polecam wszystkim łodziankom. Jeśli chcemy jechać w spódnicy to ważne, aby była elastyczna i odrobinę szersza. Polecam kolorowe rajstopy, bo one też się dobrze prezentują na rowerze - zachęca łodzianka.

Na produkcję spotu ekipa miała zaledwie dwa i pół dnia. To niewiele zważywszy, że większość ujęć kręcona była na zewnątrz, w oddalonych od siebie rejonach. - Planem było całe miasto, więc tak naprawdę rzecz nieprzewidywalna. W Łodzi jest bardzo dużo reklam, co dodatkowo utrudniało nam pracę, ale udało się. Chcieliśmy pokazać, że można jeździć rowerem załatwiając sprawy służbowe, ale i prywatne - mówi Adam Braiter z Miasta z Innej Beczki, który przygotował spot.


Drugi spot z rowerzystą ma być gotowy do końca września, a ostatni - ze studentką na jednośladzie - w październiku. Koszt produkcji spotów, strony internetowej oraz przeprowadzenia castingów wynosi 20 tys. złotych. Z racji okrojonego budżetu, produkcje będą pokazywane tylko w sieci. Kampanię zlecił Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Łodzi.

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto