Nowymi spotami władze Łodzi chcą walczyć ze stereotypem szarego i nudnego miasta jaki przylgnął do naszego miasta. Reklamy telewizyjne mają prezentować ofertę turystyczną oraz gospodarczą Łodzi.
Casting do pierwszych, turystycznych spotów, odbędzie się w 23 marca (poniedziałek) w godz. 15-21 w klubie DOM przy ul. Piotrkowskiej 138/140. W jego trakcie wyłonionych zostanie 100 osób, które zagrają w spotach. Twórcy chcą pokazać fajnych, uśmiechniętych ludzi, nie aktorów, którzy są zadowoleni z życia w Łodzi.
Prezydent Hanna Zdanowska podkreśla, że cukierkowy spot nie odda prawdziwego klimatu Łodzi i dlatego to łodzianie powinni promować nasze miasto.
Spoty dotyczące łódzkich atrakcji turystycznych mają być kręcone w kwietniu w 16 miejscach, m.in. na Księżym Młynie i w Dętce. Zostaną zaprezentowane w telewizji w maju i październiku. Wartość tego projektu to 2,5 mln zł.
Nieco tańsza będzie promocja Łodzi Gospodarczej. Spoty, w których wystąpią łódzcy przedsiębiorcy, będą kosztowały 1,7 mln zł. Ich emisja zaplanowana jest na czerwiec. Autorzy chcą m.in. pokazać zrelaksowanych biznesmenów, którzy wiodą w Łodzi trochę spokojniejsze życie niż w stolicy.
Na kampanię promującą miasto (4 projekty) Łódź otrzymała unijne dofinansowanie w wysokości 6,5 mln zł. Wkład własny Łodzi to ok. 1,5 mln zł.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?