2 kwietnia przypadał Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Z tej okazji w sobotę o godz. 20 Manufaktura rozświetliła się na niebiesko. W ten sposób Łódź okazała swoje wsparcie dla chorych.
"Polska na Niebiesko" jest kampanią organizowaną przez Fundację JiM. W tym roku przebiega ona pod hasłem „Autyzm. Poznaj zanim ocenisz”.
Celem kampanii jest podniesienie świadomości ludzi na temat autyzmu. Przez całą sobotę na rynku Manufaktury stał punkt informacyjny, w którym można było się dowiedzieć np. jakie są najczęstsze objawy autyzmu, jak i kiedy się je diagnozuje czy gdzie należy zwrócić się o pomoc.
Wideo
Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!