Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Łódzkie. Znalazł robaki w kaszy z Biedronki! Oczekuje wysokiego odszkodowania! WIDEO 03.03.2021

Norbert Uram
Norbert Uram
Pan Grzegorz robił zakupy w Biedronce w Działoszynie w województwie łódzkim. Teraz oczekuje wysokiego odszkodowania. Co zaproponowała Biedronka mężczyźnie? Mężczyzna tych zakupów z pewnością nie może zaliczyć do udanych. CZYTAJ NA KOLEJNYM SLAJDZIE>>>>
Pan Grzegorz robił zakupy w Biedronce w Działoszynie w województwie łódzkim. Teraz oczekuje wysokiego odszkodowania. Co zaproponowała Biedronka mężczyźnie? Mężczyzna tych zakupów z pewnością nie może zaliczyć do udanych. CZYTAJ NA KOLEJNYM SLAJDZIE>>>>Bartosz Frydrych/zdjęcie ilustracyjne
Pan Grzegorz robił zakupy w Biedronce w Działoszynie w województwie łódzkim. Teraz oczekuje wysokiego odszkodowania. Co zaproponowała Biedronka mężczyźnie? Mężczyzna tych zakupów z pewnością nie może zaliczyć do udanych.

Łódzkie. Znalazł robaki w kaszy z Biedronki! Oczekuje wysokiego odszkodowania!

- Kupiłem kaszę jęczmienną. Gdy otworzyłem opakowanie zaczęły z niego wychodzić obrzydliwe robaki. Zrobiłem zdjęcia - relacjonuje Strefie Biznesu pan Grzegorz. - Tacy goście na pewno nie powinni znaleźć się w produkcie. Zostałem jako klient oszukany. Dlatego uważam, że należy mi się 5 tys. zł odszkodowania.

Na filmie nagranym przez pana Grzegorza widać robaki, o których wspomina

Robaki w Kaszy w Biedronce w Działoszynie

Jak zdarzenie komentuje firma Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci sklepów Biedronka?

- Jakość towarów w sklepach Biedronka to dla nas najwyższy priorytet, sprawdziliśmy więc znajdujące się u dostawcy próbki kontrolne tej partii produktu. Szczegółowa kontrola jednoznacznie wykluczyła jakiekolwiek nieprawidłowości. Nie odnotowaliśmy też żadnych innych zgłoszeń dotyczących produktów tej partii w naszym Biurze Obsługi Klienta. Klient nie potrafił określić ani daty, ani miejsca zakupu, a nadesłane przez niego zdjęcia nie pozwalają określić pochodzenia ciała obcego. Mimo wszystko, działając zgodnie z naszymi standardami, zaproponowaliśmy klientowi zwrot gotówki o wartości zakupionego towaru - wyjaśnia Karol Kokoszka, młodszy menedżer ds. rozwoju jakości i kontroli marki własnej w Jeronimo Martins Polska.

Należy pamiętać, że w sytuacji, w której klient ma uwagi do jakości nabytego towaru, może go zareklamować w dowolnym sklepie sieci Biedronka. Można również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: [email protected] lub telefonicznie 800 080 010 (z telefonu stacjonarnego), (22) 205 33 00 (z telefonu komórkowego lub zza granicy).

Zobacz również

Horoskop marzec 2021: Dla kogo wiosna będzie szczęśliwa?

Pijemy, bo mamy już dość pandemii i pracy zdalnej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Łódzkie. Znalazł robaki w kaszy z Biedronki! Oczekuje wysokiego odszkodowania! WIDEO 03.03.2021 - Dziennik Łódzki

Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto