Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Łódzkie murale wypromowały miasto za 2,5 miliona złotych

Redakcja
Maciej Stempij/Fundacja Urban Forms
2,5 miliona złotych wyniósł ekwiwalent reklamowy, który uzyskała Łódź dzięki przekazom medialnym na temat murali Fundacji Urban Forms.

Torby i koszulki z łódzkimi muralami już w sprzedaży


21 listopada przedstawiciele Fundacji Urban Forms i Urzędu Miasta Łodzi podsumowali tegoroczną edycję Festiwalu Urban Forms. Dzięki licznym wzmiankom w mediach polskich i zagranicznych, Łódź za darmo uzyskała reklamę, z jaką musiałaby zapłacić 2,5 miliona złotych.

UMŁ dołożył do organizacji Festiwalu Urban Forms 200 tysięcy złotych. Wartość dofinansowania zwróciła się więc wielokrotnie. Łódzkie murale stały się znane w całej Polsce m.in. za sprawą reportaży telewizji TVN. Swoje materiały na temat Galerii Urban Forms wyemitują w 2014 roku także amerykańskie CNN oraz ABC News.

W ramach Festiwalu Urban Forms 2013 Łódź wzbogaciła się o sześć kolejnych murali. Od września do października powstały malowidła na ścianach przy ul. Nowomiejskiej 5, Wyszyńskiego 80, Orlej (Galeria Łódzka), Wólczańskiej 159, Legionów 57 i Rzgowskiej 52. Wciąz można także oglądać malowidło anamorficzne w Pasażu Schillera. Ponadto, uliczne koncerty zagrali w Łodzi Daniel Waples i Flavio Lopes. Łódzka Galeria Urban Forms liczy już 30 murali.

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Łódzkie murale wypromowały miasto za 2,5 miliona złotych - Łódź Nasze Miasto

Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto