Torby i koszulki z łódzkimi muralami już w sprzedaży
21 listopada przedstawiciele Fundacji Urban Forms i Urzędu Miasta Łodzi podsumowali tegoroczną edycję Festiwalu Urban Forms. Dzięki licznym wzmiankom w mediach polskich i zagranicznych, Łódź za darmo uzyskała reklamę, z jaką musiałaby zapłacić 2,5 miliona złotych.
UMŁ dołożył do organizacji Festiwalu Urban Forms 200 tysięcy złotych. Wartość dofinansowania zwróciła się więc wielokrotnie. Łódzkie murale stały się znane w całej Polsce m.in. za sprawą reportaży telewizji TVN. Swoje materiały na temat Galerii Urban Forms wyemitują w 2014 roku także amerykańskie CNN oraz ABC News.
W ramach Festiwalu Urban Forms 2013 Łódź wzbogaciła się o sześć kolejnych murali. Od września do października powstały malowidła na ścianach przy ul. Nowomiejskiej 5, Wyszyńskiego 80, Orlej (Galeria Łódzka), Wólczańskiej 159, Legionów 57 i Rzgowskiej 52. Wciąz można także oglądać malowidło anamorficzne w Pasażu Schillera. Ponadto, uliczne koncerty zagrali w Łodzi Daniel Waples i Flavio Lopes. Łódzka Galeria Urban Forms liczy już 30 murali.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?