Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Łódzkie centra handlowe kuszą koncertami: Ania Wyszkoni, Lady Pank, Feel, Wilki i Andrzej Piaseczny

Joanna Barczykowska
Na scenie w Manufakturze wystąpi m.in. zespół Feel
Na scenie w Manufakturze wystąpi m.in. zespół Feel archiwum
Ania Wyszkoni zaśpiewa w Porcie Łódź, Centrum Handlowe Manufaktura zaprasza na koncert "Lato Radia Zet i Dwójki" na którym wystąpią: Lady Pank, Feel, Wilki i Andrzej Piaseczny. W najbliższy weekend łódzkie galerie handlowe zamiast promocjami będą nas kusić najlepszą muzyką i gwiazdami estrady.

Po Ewie Farnej i finalistach X Factor, Port Łódź zaprosił Anię Wyszkoni. Jej debiutancka solowa płyta "Pan i Pani" pokryła się już platyną. Ania Wyszkoni zaśpiewa dla łodzian w piątek. Koncert planowany jest na godz. 18. Po nim piosenkarka będzie rozdawała autografy i pozowała do zdjęć w Kąciku Gwiazd obok sklepu Leroy Merlin.

Po muzycznej rozgrzewce, w niedzielę łodzian czeka prawdziwa muzyczna rewolucja. W niedzielę zawita do Łodzi muzyczne Lato Radia Zet i Dwójki, a wraz z nim polskie i zagraniczne gwiazdy. Na rynku Manufaktury stanie gigantyczna scena, na której zaśpiewają: Wilki, Lady Pank, Milow, Feel, Wet Fingers, Aloe Blacc, Neo Retros, a także Andrzej Piaseczny oraz Piotr Kupicha z chórem z "Bitwy na głosy".

Fanów polskiej muzyki ucieszy z pewnością obecność Lady Pank. Chociaż grupa istnieje już od 30 lat, wciąż w niej płonie rockandrollowy ogień, czego dowodem jest najnowszy - wydany zaledwie miesiąc temu album "Maraton" i promujący go singel "Dziewczyny dzisiaj z byle kim nie tańczą".

Wyczekiwanym gościem na scenie będą także Wilki. Zespół wraca do koncertowania w nieco zmienionym składzie po półtorarocznej przerwie. Po nich wystąpi Feel. Zespół przygotowuje się do wydania nowej płyty.

Występy artystów zaczną się o godz. 20. Koncert będzie transmitowany w TVP2. Dzięki temu cała Polska zobaczy, jak bawią się łodzianie.

Gdy latem w mieście niewiele się dzieje, rozrywkę zapewniają nam centra handlowe. Na dodatek wejście na koncert jest darmowe. Dlaczego to robią?

- Powodów jest wiele. Po pierwsze, centra zobowiązują się wobec swoich najemców do działań marketingowych, które przysporzą im więcej klientów. Po drugie, centra handlowe budują pozytywne skojarzenia. Jeśli ludzie przyjdą posłuchać muzyki i wyjdą zadowoleni, to na kolejne zakupy przyjadą właśnie do tego centrum. Takie imprezy to inwestycja długookresowa. Oczywiście, część kosztów zwraca się od razu, ponieważ po koncercie wielu ludzi idzie coś zjeść albo robi zakupy i zostawia w centrum pieniądze - tłumaczy dr Robert Kozielski, specjalista ds. marketingu z Uniwersytetu Łódzkiego.

Czytaj także: Po rozbudowie w Galerii Łódzkiej przybędzie aż 100 nowych sklepów

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto