Branowski tłumaczy, że Dell postępuje zgodnie z dewizą "business first", bo dociera teraz fala kryzysu. Jeśli pracownik nie zechce wziąć urlopu w maju, wówczas czeka go rozmowa ze zwierzchnikiem.
Waldemar Krenc, szef łódzkiej Solidarności, podkreśla, że przerwa technologiczna to problem pracodawcy, nie pracownika. Związki zawodowe w Dellu będą interweniować sprawie urlopów.
Czytaj również:Łodzianie są coraz bardziej zadowoleni z pracy
Kamil Kałużny, rzecznik Okręgowego Inspektoratu Pracy PIP w Łodzi, tłumaczy, że pracownikowi za czas niewykonywania pracy, jeżeli był gotowy do jej wykonywania, przysługuje zapłata. Pracownik może dochodzić tego prawa przed sądem.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?