Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Łodzianie chcą pobić rekord Guinnessa w ramach kampanii społecznej "Łódzkie ma pomysł na zdrowie"

EM
Materiały prasowe
W niedzielę 12 października w Amfiteatrze w Parku na Zdrowiu w Łodzi, o godz. 15 wszyscy chętni mogą przyjść by wspólnie bić Rekord Guinnessa w największej liczbie osób wykonujących ćwiczenia z wykrokiem. Bicie rekordu to część kampanii społecznej "Łódzkie ma pomysł na zdrowie".

Impreza finałowa kampanii społecznej "Łódzkie ma pomysł na zdrowie" rozpocznie się w niedzielę, 12 października o godzinie 10 przy Amfiteatrze w Parku na Zdrowiu w Łodzi.

Powstanie tam Miasteczko Zdrowia, którego sercem będzie duża scena, a profesjonalni trenerzy prowadzić będą wspólne treningi połączone z konkursami i rozmowami ze specjalistami z dziedziny dietetyki i medycyny sportu.

Partnerzy akcji – kluby fitness z regionu łódzkiego wprowadzą przybyłych mieszkańców w dobry nastrój proponując całą gammę ćwiczeń.

Łodzianie, którzy przyjdą do Parku będą mogli skorzystać z badań profilaktycznych: mammografii, nauki samobadania piersi, pomiaru ciśnienia, pomiaru poziomu glukozy, pomiaru poziomu stężenia CO2 w płucach.

Z kolei ambasadorka akcji "Łódzkie ma pomysł na zdrowie" - uczestniczka programu Top Chef - Marta Edmunds poprowadzi pokaz zdrowego gotowania.

W próbie bicia Rekordu Guinnessa udział wezmą pozostali ambasadorowie akcji - Artur Partyka i Zbigniew Bródka, którzy przeprowadzą profesjonalną rozgrzewkę przed tym wydarzeniem.

Każda z osób biorących udział w próbie Bicia Rekordu Guinnessa otrzyma atrakcyjny pakiet startowy i będzie mogła znaleźć się w Księdze Rekordu Guinnessa. Dotychczasowy rekord wynosi 802 uczestników. Początek próby bicia Rekordu Guinnessa zaplanowano na godzinę 15.

Kampania społeczna "Łódzkie ma pomysł na zdrowie" ma na celu zachęcić jak największą liczbę osób do uprawiania sportu, zdrowego odżywiania oraz profilaktyki prozdrowotnej. Jej adresatami są mieszkańcy regionu łódzkiego.

Udział w imprezie weźmie także Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego. A organizatorem akcji jest Województwo Łódzkie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto