Łódź pozdrawia to pierwsza część kampanii promującej miasto. Łódź będzie w niej przedstawiona jako: idealne miejsce na weekend, stolicę przemysłów kreatywnych, miejsce na biznesowe spotkania oraz studiowania i pracy.
200 billboardów z hasłem Łódź Pozdrawia znajdzie się w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu i na Górnym Śląsku.
Na Facebooku zostanie specjalna aplikacja za pomocą której będzie można stworzyć własne hasło z pozdrowieniami. Najlepsze zostaną umieszczone na kolejnych billboardach.
W wakacje Łódź będzie promowała się jako centrum przemysłów kreatywnych, a jesienią (oprócz miasta na weekend) jako miasto idealne na organizację biznesowych spotkań i konferencji. Ważnym elementem kampanii będą też spoty reklamowe na antenach TVP i TVN, w których wystąpią mieszkańcy Łodzi.
Kampania promocyjna łodzi kosztuje 8 mln złotych. 85. proc. kwoty to dotacja UE.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?