- W tym roku nie planujemy szerokiej kampanii zewnętrznej. W czerwcu w Łodzi pojawiło się 10 billboardów reklamujących Łódzki Szlak Konny - mówi Maciej Łaski z Urzędu Marszałkowskiego. - Dlaczego tylko w Łodzi? Gotowa dla turystów jest bowiem jedynie niewielka część tego szlaku, właśnie w pobliżu miasta, na odcinku Uniejów - Łęczyca (cały szlak ma liczyć 1800 km - przyp. red.). Chcemy by mieszkańcy Łodzi skorzystali z niej, nawet niekoniecznie w formie konnych przejażdżek, ale podczas wypraw rowerowych czy pieszych wycieczek. Szlak będziemy reklamować w ogólnopolskiej telewizji.
Czytaj artykuł na stronie Expressu Ilustrowanego
Również magistrat nie chce walczyć o turystów, którzy mogliby odwiedzić Łódź. Co prawda Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ chce wywiesić na dwa tygodnie aż 100 billboardów o charakterze informacyjnym, ale... tylko w Łodzi i okolicach.
- Kampanie o zasięgu ogólnopolskim, na nośnikach wielkoformatowych, planowane są na 2012 r. po opracowaniu nowego logo i Systemu Identyfikacji Wizualnej Łodzi - mówi Halszka Karolewska, rzecznik prezydenta Łodzi.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?