Anna Mokrosińska, kierownik Łódź Convention Bureau tłumaczy, że właśnie w Warszawie skupia się 90 proc. rynku eventowego. Tam duże korporacje czy instytucje podejmują decyzje gdzie zorganizują konferencje. Spotkanie to część projektu "Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi".
Lista gości została wyselekcjonowana przez profesjonalną firmę zajmującą się turystyką biznesową (MICE).
Monika Karolczak, zastępca dyrektora Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą spodziewa się, że konferencja przyczyni się do zwiększenia w Łodzi ilości wysokobudżetowych eventów o charakterze wieczornych gali, road shows, prezentacji nowych produktów, minitargów, zjazdów pracowniczych, konferencji i kongresów.
Uczestnicy konferencji 'Łódź kreuje eventy' poznali bazę hoteli czterogwiazdkowych i najważniejsze przestrzenie eventowo-konferencyjne ze szczególnym naciskiem na EC1 i Atlas Arenę.
Według Magdaleny Kondas z MeetingPlanner.pl, Łódź ma znacznie większy potencjał jako miasto eventowe niż typowo turystyczne. Bo poprzemysłowe, zrewitalizowane przestrzenie idealnie nadają się do organizowania w nich spotkań.
Kondas zaznacza, że w ciągu czterech lat oferta dla turystyki biznesowej znacznie się poprawiła. Przybyło hoteli czterogwiazdkowych. Łódź ma doskonałą lokalizację, więc powinna powalczyć o krajowe konferencje. W przypadku międzynarodowych konferencji, organizację utrudnia brak siatki połączeń z łódzkiego lotniska.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?