Łódź Jungle Web to dwudniowa konferencja związana z marketingiem internetowym, nowymi technologiami i innowacjami w biznesie. Organizowana jest po raz VI przez SKN MarkeTEAM, które skupia studentów Wydziału Zarządzania UŁ, czujących niedosyt wiedzy o marketingu. Chcąc doskonalić umiejętności praktyczne, członkowie koła organizują imprezy o charakterze rozrywkowo-edukacyjnym, takie jak właśnie Łódź Jungle Web czy gra miejska Marketing Challenge. W tym roku motywem przewodnim konferencji będzie video marketing.
Z okazji zbliżającej się 6. edycji Łódź Jungle Web mamy dla Was konkurs, w którym możecie wygrać dwie pozycje książkowe:
- „Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku” Autorzy: Steve Blank, Bob Dorf
- „English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko” Autor: Beata Błaszczyk
Jeśli chcecie wziąć udział w konkursie i mieć możliwość wygrania wyżej wymienionych książek wystarczy, że odpowiecie na pytanie: Czy treści reklamowe w formie video mają na Ciebie większy wpływ niż reklama prasowa lub radiowa? Odpowiedź wraz z uzasadnieniem oraz swoimi danymi osobowymi (imię i nazwisko) wyślijcie na adres: [email protected].
Konkurs potrwa do środy 5 kwietnia. Ze zwycięzcami skontaktujemy się drogą mailową.
Powodzenia!
Bierzesz udział w konkursie, akceptujesz jego Regulamin
Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?