Łódź Jungle Web 2017. Wygraj ciekawą książkę! [KONKURS]

JCh
6. edycja Łódź Jungle Web odbędzie się już 6 i 7 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. W związku z wydarzeniem mamy dla Was konkurs, w którym możecie wygrać dwie ciekawe książki.

Łódź Jungle Web to dwudniowa konferencja związana z marketingiem internetowym, nowymi technologiami i innowacjami w biznesie. Organizowana jest po raz VI przez SKN MarkeTEAM, które skupia studentów Wydziału Zarządzania UŁ, czujących niedosyt wiedzy o marketingu. Chcąc doskonalić umiejętności praktyczne, członkowie koła organizują imprezy o charakterze rozrywkowo-edukacyjnym, takie jak właśnie Łódź Jungle Web czy gra miejska Marketing Challenge. W tym roku motywem przewodnim konferencji będzie video marketing.

Z okazji zbliżającej się 6. edycji Łódź Jungle Web mamy dla Was konkurs, w którym możecie wygrać dwie pozycje książkowe:

- „Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku” Autorzy: Steve Blank, Bob Dorf
- „English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko” Autor: Beata Błaszczyk

Jeśli chcecie wziąć udział w konkursie i mieć możliwość wygrania wyżej wymienionych książek wystarczy, że odpowiecie na pytanie: Czy treści reklamowe w formie video mają na Ciebie większy wpływ niż reklama prasowa lub radiowa? Odpowiedź wraz z uzasadnieniem oraz swoimi danymi osobowymi (imię i nazwisko) wyślijcie na adres: konkursy_lodz@naszemiasto.pl.

Konkurs potrwa do środy 5 kwietnia. Ze zwycięzcami skontaktujemy się drogą mailową.

Powodzenia!

Bierzesz udział w konkursie, akceptujesz jego Regulamin

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie