Tegoroczna edycja konferencji studenckiej Łódź Jungle Web odbędzie się 6 i 7 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Tym razem motywem przewodnim spotkanie będzie video marketing. Na wydarzeniu pojawią się najlepsi specjaliści z branży interaktywnej, którzy udzielą rad i wskazówek, jak lepiej poruszać się i czerpać więcej korzyści posługując się marketingiem video.
Łódzcy studenci spóźniają się z obroną prac dyplomowych
W ciągu kilku ostatnich lat zainteresowanie tą formą przekazu marketingowego zauważalnie wzrosło. Ma to swoje podstawy w biologii człowieka, który dużo łatwiej zapamiętuje obraz ruchomy połączony z dźwiękiem niż słowo pisane. Twórcy nagrań mogą również intensywniej oddziaływać na emocje widza. A w czasach nadmiaru docierających do nas informacji, tylko pobudzając emocje odbiorcy jesteśmy w stanie sprawić, by nasz przekaz został zapamiętany. Widzimy to po coraz częstszym zastosowaniu video w kampaniach marketingowych największych marek, czy szybkim rozwoju videoblogów - mówi koordynator tegorocznej edycji konferencji, Maciej Janik.
Video marketing to jednak nie jedyny temat, jaki zostanie poruszony w trakcie wydarzenia. O nowych trendach w sieci dyskutować będą Michał Sadowski z Brand24, Maciej Budzich i Marcin Maj. Pojawią się również tematy dotyczące budowania strategii, designu czy content marketingu.
Wydział Zarządzania UŁ zaprasza na prezentację kół naukowych
W piątek na scenie zagoszczą natomiast influencerzy. Katarzyna Kędzierska z bloga Simplicite przedstawi swoją perspektywę współpracy z markami, a Łukasz Głombicki, Head of Communication Life Tube opowie, jak wygląda tworzenie kompleksowych kampanii video, budowanie zasięgu i management największych gwiazd YouTube. Konferencję zamknie panel dyskusyjny dotyczący hejtu w sieci.
Instahistorie z VIKI GABOR
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?