Czytelnicy Biblioteki Miejskiej w Łodzi wypożyczyli imponującą liczbę ponad 35 000 e-booków, ponad 42 000 więcej odwiedzin zarejestrował Teatr Muzyczny na swoim facebookowym profilu, dzięki akcji „Muzyczny Wirtualnie”, a Ośrodek Kultury Górna tylko w tym tygodniu może pochwalić się 28 000 organicznych uczestników.
Pponad 5 500 odbiorców odpowiedziało na wydarzenie „Kultura z dostawą do domu”. Co istotne – samo wydarzenie wyświetliło się ponad 192 000 użytkowników, co świadczy o wysokim zainteresowaniu proponowaną tematyką. Również strona „Łódź pełna kultury”, prowadzona przez Wydział Kultury UMŁ notuje prawie 40% wzrost odwiedzin. Tylko w ciągu tygodnia, grupa dedykowana zajęciom on-line dla dzieci w Łodzi osiągnęła prawie 1 000 członków.
Ogromną popularnością cieszy się akcja Teatru Muzycznego - „Muzyczny wirtualnie”. Na kanale YT Teatru odnotowano 16 000 wzrost wyświetleń w stosunku do analogicznego okresu w roku 2019 r., ponad 42 000 osób więcej zainteresowanych jest treściami Teatru na ich oficjalnym fan page’u. Blog, stworzony specjalnie na potrzeby akcji, odwiedzono prawie 10 000 razy. Do dziś, Teatr Muzyczny opublikował 4 koncerty, 2 słuchowiska, 8 warsztatów o tematyce około-teatralnej, zajęcia z choreografii, a to na pewno nie koniec atrakcji przygotowanych na kolejne dni izolacji.
Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?