W pierwszym wśród niezbędnych warunków, jakie musi spełniać kandydat, jest m.in. wykształcenie wyższe humanistyczne oraz 10 lat stażu pracy, w tym pięć w mediach.
Z kolei ubiegający się o posadę szefa biura promocji musi mieć wykształcenie z zakresu marketingu i zarządzania, 10-letni staż pracy, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym. Konieczna jest też znajomość języka angielskiego. Informacja o konkursie pojawiła się w internecie 23 lutego, oferty można składać do 8 marca. Teraz pełniącym obowiązki dyrektorem biura informacji jest Mariusz Goss, a biura promocji Bartłomiej Wojdak. Goss jest jednak zatrudniony w innym wydziale i tylko oddelegowany do biura informacji.
Jakie są wczesne objawy boreliozy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?