Jeśli chcecie wygrać jeden z zestawów to zapraszamy do udziału w konkursie.
Napiszcie jakie jest Wasze ulubione miejsce do kibicowania.
Nagrodzimy najciekawsze odpowiedzi.
Odpowiedzi wraz ze swoimi danymi (imię, nazwisko) należy przesyłać na adres e-mail: [email protected] w temacie wpisując Konkurs - Euro.
Konkurs potrwa do 22.06.2012 do godziny 10.
Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej drogą mailową.
Powodzenia!
Bierzesz udział w konkursie, akceptujesz jego Regulamin
*****
Fan City Tour 28 czerwca w Łęczycy
W czwartek 28 czerwca mobilna strefa kibica Fan City Tour odwiedzi Łęczycę. Strefa stanie na Placu Targowiska przy ul. Kilińskiego i ul. Przedrynek i funkcjonować będzie od godziny 15:00 do 23:00. Na gości oprócz wspólnego oglądania meczów Anglia-Ukraina oraz Szwecja-Francja, czeka wiele atrakcji. Jednym z partnerów strefy jest oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, marka Carlsberg.
Strefa kibica będzie dostępna dla wszystkich odwiedzających w godzinach między 15.00 a 23.00. Wejście do niej będzie bezpłatne. Przygotowano bogaty program atrakcji dla każdego gościa. Na osoby chcące aktywnie spędzić dzień czekają m.in. piłkarskie kalambury, konkursy: na komentatora sportowego, na wiedzę o piłce nożnej, o Polskiej Reprezentacji Narodowej, o motoryzacji, a także rywalizacja o najsilniejsze i najcelniejsze kopnięcie piłki na boisku pneumatycznym. Czekając na wieczorną transmisję na żywo z piłkarskich rozgrywek, obserwować będzie można powtórki z najlepszych sytuacji meczowych UEFA, a także typować wyniki nadchodzących meczów.
Strefa Fan City Tour składać się będzie z dwóch wydzielonych obszarów. Pierwszy z nich to obszar oglądania meczów. Będzie można tam ekranie diodowym o wymiarach 2,7m x 5,1m w technologii HD śledzić zmagania drużyn rywalizujących w UEFA EURO 2012™, a także wziąć udział w zabawach przygotowanych przez animatorów. Za obszarem oglądania meczów znajduje się strefa gastronomiczna m.in. z jedynym oficjalnym piwem UEFA EURO 2012™ - Carlsbergiem.
Carlsberg od 24 lat wspiera Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Dzięki ogromnemu doświadczeniu wie, jak ważne jest umożliwienie przeżywania piłkarskich emocji wszystkim Polakom także w miastach, które nie są gospodarzami turnieju. Dlatego jako zaangażowany sponsor UEFA EURO 2012™ zdecydował się na wsparcie projektu Fan City Tour. Carlsberg zorganizuje w mobilnych strefach kibica własne animacje i konkursy z nagrodami oraz dostarczy do każdej ze stu stref piwo i sprzęt do jego dystrybucji.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?