Kobieta w kałuży krwi na billboardzie. Kontrowersyjna kampania fabryki rajstop ze Zgierza
Wstrząsający plakat to element nowej kampanii marketingowej znanej już z podobnych akcji Fabryki Rajstop „Adrian” ze Zgierza, której mottem jest hasło „Adrian kocha wszystkie kobiety”. - Postanowiliśmy poruszyć temat samobójstw i prób samobójczych, dotykających w szczególności osób młodych, będących wynikiem depresji, braku zrozumienia, osamotnienia, niezgody i rozwodów rodziców, zbyt wysoko stawianej poprzeczki w szkole, porzucenia przez kochana osobę, utraty pracy, czy pandemii, z którą tak wiele ludzi, z różnych powodów nie jest w stanie sobie poradzić – napisała w mediach społecznościowych Małgorzata Rosołowska-Pomorska, szefowa firmy „Adrian”, która jest autorką tej, jak i innych wzbudzających nieraz kontrowersje akcji reklamowych tej firmy (wpis został już usunięty). ZOBACZ ZDJĘCIA POPRZEDNICH REKLAM