W 2014 roku, na promocję w mediach, Łódź ma do wydania aż 8 mln zł.
85 procent tej kwoty pochodzi z Unii Europejskiej. Pracownicy Biura Promocji zgłosili na konkurs o fundusze unijne aż 4 projekty i wszystkie zajęły miejsca w pierwszej trójce. Otrzymaliśmy więc pieniądze na każdy z tych projektów.
Przez sześć miesięcy Łódź będzie więc promowana w całej Polsce przez plakaty, billboardy, spoty telewizyjne, wydawnictwa i stoiska na festiwalach.
- Pierwsza kampania zakłada promocję Łodzi gospodarczej i jest kierowana do specjalistów z branży IT, BPO i logistyka w całej Polsce. Chcemy pokazać, że Łódź to świetne miejsce do pracy i życia - mówi Agnieszka Pietrzak, koordynator projektów z Biura Promocji UMŁ.
Magistrat wyda na ten projekt 1,7 mln zł. Kampania planowana jest na czerwiec.
W maju ma się rozpocząć kampania promująca Łódź na weekend, czyli turystykę weekendową. W telewizjach pojawią się spoty, a w miastach billboardy zapraszające na koncerty i wydarzenia w Atlas Arenie. We wrześniu i październiku kampania będzie kontynuowana z jeszcze większą siłą. Łódź będzie zapraszała na swoje festiwale, m.in. Fashion Week czy Festiwal Światła. Koszt kampanii to 2,5 mln zł.
Przez całe wakacje Łódź będzie się promowała w Polsce jako Centrum Przemysłów Kreatywnych. Na największych muzycznych festiwalach mają się pojawić specjalne stoiska.
Ostatnia kampania zakłada promocję Łodzi jako miasta biznesowych spotkań.
Filip Chajzer o MBTM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?