3 z 9
Poprzednie
Następne
"J***ć biedę". Czy prezydent Hanna Zdanowska ma jeszcze coś do powiedzenia w urzędzie, którego jest szefową? PUBLICYSTYKA
Co gorsza, na Łódź w kontekście tej reklamy uwagę zwrócił nawet plotkarski portal pudelek.pl, z którego wiedzę na temat świata czerpie bardzo wielu Polaków. Pudelek stać było na celną uwagę:
„Trudno powiedzieć, co po emisji spotu cieszy się gorszym wizerunkiem: "komik" czy Bogu ducha winna aglomeracja”.Jakby tego było mało, puenta spotu jest kompletnie niezrozumiała na płaszczyźnie czysto komunikacyjnej, użyto jej bez sensu. Sens, jak tłumaczy Łukasz Goss, szef Biura Promocji i Nowych Mediów Urzędu Miasta Łodzi, miał leżeć w tym, że Pacześ wychował się na Starym Polesiu, wie co to bieda, wyszedł z niej i życzy tego każdemu, nikogo nie obraża, natomiast „jebać biedę” to jego pieczątka, znak rozpoznawczy satyrycznych programów.
Jego zaangażowanie w kampanię promująca Kartę Łodzianina miało pokazać, że nawet tak popularny celebryta chętnie korzysta z dużych rabatów oferowanych przez Kartę Łodzianina – mówi Goss.CZYTAJ DALEJ >>>