Adam Rembak, przedstawiciel stowarzyszenia uważa, że mniej kursów i powolna jazda spowodują zmniejszenie liczby pasażerów. Wtedy władze Łodzi będą miały pretekst do jej likwidacji.
ZDiT przedstawił samorządom wykaz, w którym są zapisy o konieczności wymiany pękniętych szyn, likwidacji zapadnięć, wymiany zwrotnic i wielu ważnych elementów infrastruktury na trasie z Łodzi do Ozorkowa. ZDiT wycenił prace na 2,5 mln.
Według stowarzyszenia wykaz jest fikcją. Adam Rembak jest zdziwiony żądaniem pieniędzy od gmin na bieżące utrzymanie linii, bo strona łódzka zobowiązała się do konserwacji i naprawy torów i sieci.
Zdaniem ZDiT wycena najpilniejszych prac wykracza poza zakres bieżącego utrzymania. Kwalifikuje się do prac remontowych, które powinny być wykonane przez właściciela, czyli samorządy. Agnieszka Lubiatowska, rzeczniczka ZDiT mówi, że w momencie przejęcia infrastruktury MPK wykonało pomiary stanu torowisk. Wskazywały na potrzebę przeprowadzenia tych wszystkich prac.
Niepewny los tramwajów z Łodzi do Ozorkowa
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?