Akcja odbywa się raz w roku, ale jej idea nie ogranicza się do doraźnej pomocy w postaci jednego posiłku. Zupa to tylko symboliczny gest, który może przyczynić się do szerzenia świadomości i zachęcać do empatii na co dzień.
Celem organizatorów jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na realne problemy ludzi, którzy są dookoła nas i potrzebują naszej pomocy. W świecie zdominowanym przez technologie staje się to coraz trudniejsze, a problem biedy i bezdomności nie znika, chociaż staramy się go nie dostrzegać.
Po raz pierwszy wydarzenie odbyło się w 2015 roku, z inicjatywy Zbigniewa Nowickiego, Dyrektora Zarządzającego Bluerank. Inspiracją było niecodzienne wyzwanie, które przerodziło się w przedświąteczną tradycję jednoczącą łódzką branżę digital.
Z roku na rok do akcji włącza się coraz więcej firm. W tegorocznym wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele Bluerank, Toya, Hycom, Transfer Multisort Elektronik, Fujitsu, Imagine, Arden, BinarApps, eEngine i piekarni Jan. Honorowy patronat nad wydarzeniem ponownie objęła Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.
Przedstawiciele zaangażowanych firm wierzą, że nawet najmniejszy gest ma znaczenie. Podkreślają, że warto oderwać się od codziennej pracy i zrobić coś dla innych i mają nadzieję, ze akcja pod hasłem „Internety mają serce” będzie kontynuowana, a w przyszłości dołączy do niej jeszcze więcej firm.
Instahistorie z VIKI GABOR
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?