Z dofinansowania Impact Festival kwotą 260 tys. zł, otrzymano ponad 1,2 mln zł ekwiwalentu reklamowego. Najwięcej z 560 doniesień ukazało się w internecie i prasie.
Dyrektor Wojdak mówi, że informacje o Impact Festival 2014 przekładają się na budowanie pozytywnego wizerunku Łodzi. Podczas festiwalu hotele w całym mieście miały pełne obłożenie. Większy był też ruch w restauracjach.
Wypada jednak zauważyć, że w tym samym czasie ci Impact Festival odbywało się w Łodzi kilka dużych wydarzeń (Fotofestiwal i festiwal Czterech Kultur) oraz wiele pomniejszych.
Organizator festiwalu, firma Live Nation jest umówiony z Atlas Areną na jeszcze dwie edycje Impact Festival w Łodzi. Umowa jest, ale tylko słowna.
Kontrakt z Live Nation zostanie podpisany prawdopodobnie pod koniec roku, gdy będzie wiadomo ile Łódź będzie mogła przeznaczyć na Impact Festival. Dyrektor Wojdak dodaje, że będzie to najpewniej umowa wieloletnia.
Prezes Atlas Areny mówi, że gdyby UMŁ nie porozumiał się z organizatorem, to te koncert i tak będą, nawet jeśli nie przyjmą formy festiwalu . Rozmowy są zbyt zaawansowane.
Impact Festiva wciąż się rozwija. W 2014 roku imprezę odwiedziło około 30 tys. osób. Jeśli za dwa lata byłoby ich 100 tys., to koncerty odbywałyby się też na Stadionie Miejskim przy al. Unii (ma zostać ukończony w lipcu 2015 roku). Być może Impact Festiva wydłuży się wtedy do trzech dni.
Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?