Grakademia w ŁDK. Prelekcje, strefa grania i konkursy

ŁC
mat.prasowe
Udostępnij:
Grakademia, czyli konferencja poświęcona tematyce gier wideo i planszówek odbędzie się w sobotę, 10 września w Łódzkim Domu Kultury. W ramach wydarzenia zorganizowana zostanie także strefa grania oraz konkurs wiedzy. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Tworzysz gry i chcesz poszerzyć swoje horyzonty, piszesz o grach i szukasz inspiracji, zamierzasz zacząć swoją przygodę z szeroko rozumianą branżą lub studiujesz kierunek powiązany z elektroniczną rozrywką? Grakademia to wydarzenie kierowane do Ciebie!

- zachęcają Organizatorzy.

Prelekcja będą prowadzone przez publicystów, badaczy oraz twórców gier.

6. Grakademia
10 września 2016
Łódzki Dom Kultury

Program:

Sobota, 10.09
- 10:00-10:45 Mateusz Kominiarczuk (UW) – Co tu jest grane?
Gry złożone na przykładzie „Wiedźmina”

- 11:00-11:45 Michał Stawicki (Techland) – Game Design – czyli każdy może być designerem

- 12:00-12:45 Paweł Schreiber (UKW, Jawne Sny) – Indyki sprzed ery indie

- 13:00-13:45 Piotr Kubiński (UW) – Co narratologia transmedialna mówi nam o grach wideo – i odwrotnie

- 15:00-15:45 Bartosz Kłoda-Staniecko (UŚ) – Od „River Raid” do „Deus Ex”. Gry wideo jako wstęp do cyborgizacji

- 16:00-16:45 Piotr Mistygacz (Techland) – Zabawa na dobrym
poziomie

- 17:00-17:45 Magdalena Jankowska (Polskie Gry Wideo) –
Stereotypizacja dzieci w grach

- 18:00-18:45 Magdalena Szewerniak (Polskie Gry Wideo) – Krajobrazy w grach wideo

Niedziela

- 10:00-10:45 Jakub Krogulec (Polskie Gry Wideo) – Narracja
środowiskowa w grach komputerowych casus „Deus Ex: Human Evolution” i „Mankind Divided”

- 11:00-11:45 Adam Flamma (Polskie Gry Wideo) – Czy tylko Lara – po co badać postaci kobiet w grach komputerowych?

- 12:00-12:45 Paweł Grabarczyk (UŁ) – Dlaczego ludzie nie lubią „zwiedzanek” (walking simulators)?

- 13:00-13:45 Paulina „Vera” Szmidt (Rudy Dziobak, Huuuge Games) – Jak testować własną grę?

- 15:00-15:45 Konrad Suprun (Pog(R)adajmy) – Paramedialność gier planszowych – w jaki sposób obraz i dźwięk mogą wpłynąć na rozgrywkę?

- 16:00-16:45 Dominika Stala (Bloober Team) – Historia to nie
wszystko, prowadzenie narracji poprzez przestrzeń

- 17:00-17:45 Rafał Basaj (Bloober Team) – Szufladkowanie gier: klasyfikacja gatunkowa z perspektywy dziennikarza pracującego w branży gier wideo

- 18:00 Konkurs wiedzy o polskich grach wideo

Pandemia sprzyja robotyzacji

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie