Przedstawiciele Polskiej Grupy Energetycznej przestrzegają:
„W związku z docierającymi do PGE Dystrybucja informacjami o przesyłaniu do odbiorców energii elektrycznej informacji o rzekomej zmianie systemu rozliczeniowego oraz rachunku bankowego, na który należy uiszczać należności za dostawy energii elektrycznej, spółka informuje, że nie prowadzi prac zmierzających do zmiany systemu rozliczeniowego, jak również nie kierowała do odbiorców informacji o zmianie numerów rachunków bankowych” - wyjaśniała Bożena Matuszczak-Królak, specjalista ds. komunikacji Oddziału Łódź-Teren.
Przedstawiciele spółki radzą, aby w przypadku otrzymania tego rodzaju korespondencji zwrócić szczególną uwagę na nadawcę i dane zmieszczone w piśmie przez porównanie ich do informacji z poprzednich dokumentów od PGE. Jeżeli na piśmie widnieje inny podmiot niż PGE Dystrybucja SA, osoba która je otrzymała powinna powiadomić o tym policję lub spółkę: (tel. 81 7105702, 81 7105739, e-mail: sekretariat@ pgedystrybucja.pl).
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?