Problem dotyczy 80 autobusów z taboru MPK Łódź. Posiadają one silniki Euro 6, które spełniają najbardziej rygorystyczne wymogi UE dotyczące emisji spalin. Gdy zatka się filtr cząstek stałych autobus MPK musi szybko zjechać do zajezdni. Pasażerowie często z tego powodu są zostawiani na najbliższym przystanku.
Sebastian Grochala, rzecznik MPK wyjaśnia, że przewoźnik chce, aby nowe autobusy służyły jak najdłużej. Dlatego po zapaleniu kontrolki, kierowca ma wezwać autobus zastępczy i zjechać do zajezdni.
Niestety nie można przewidzieć, kiedy filtr w danym autobusie się zatka.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?