Na regale opatrzonym karteczkami z napisem "nowość" do kupienia są czekoladowe Mikołaje, kalendarzyki adwentowe, świąteczne pierniki i tym podobne łakocie. Klienci są trochę zdezorientowani, tym bardziej, że na stoisku obok wystawione są - z myślą o Wszystkich Świętych - znicze i wiązanki sztucznych kwiatów.
Kiedyś Boże Narodzenia w handlu zaczynało się na początku grudnia, potem - zaraz po 1 listopada, co dla wielu klientów było trochę niesmaczne. W Lidlu postanowili pójść dalej i zarządzili okres przedświąteczny już pod koniec września. Jeśli handlowcy nadal będą się ścigać, kto pierwszy ustawi na półkach Mikołaja, to wkrótce specjaliści od marketingu będą musieli wymyślić dla świętego letnie wdzianko, np. krótkie spodenki i T-shirt, oczywiście czerwone.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?