Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Blue Cafe i Projekt Warszawiak najchętniej oglądane na YouTube w 2011 roku [wideo]

Redakcja
YouTube
Projekt Warszawiak, łódzkie Blue Cafe i Jennifer Lopez zostali najczęściej oglądanymi materiałami na YouTube w Polsce w 2011 roku.
Ósmy Cud Świata trafił do Łodzi [zdjęcia]

Na YouTube co minutę trafia aż 48 godzin materiałów wideo z całego świata, a użytkownicy wciąż nie mają dość. W tym roku klipy zostały obejrzane łącznie ponad 1 bilion razy.

W skali globalnej, najczęściej oglądane materiały dotyczyły ludzi, miejsc oraz faktów, które przykuły naszą uwagę i pobudziły wyobraźnię. Duża część z nich dotyczyła również relacjonowanych przez media wydarzeń.

Serwis wideo YouTube ma niesamowitą moc. Już niejedna osoba, czy mniej znana kapela zdobyła dzięki niemu popularność. A co najczęściej oglądają polscy użytkownicy?

Teledysk do utworu "Nie ma cwaniaka na Warszawiaka" był najczęściej oglądanym polskim materiałem wideo na YouTube. Natomiast teledysk GrubSona "Naprawimy to" był najczęściej oglądanym polskim klipem muzycznym na YouTube w 2011 roku. Na drugim miejscu w tej klasyfikacji uplasowała się łódzka grupa Blue Cafe. Polacy z zagranicznych wykonawców oglądali najczęściej Jennifer Lopez.

Największa oglądalność w Poslce

Najcześciej oglądane wideoklipy w Polsce

Najcześciej oglądane zagraniczne wideoklipy w Polsce



od 7 lat
Wideo

Pensja minimalna 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto