5 z 5
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Biura podróży pod lupą UOKiK. Łodzianie skarżą się na zepsute wakacje: zakwaterowanie, wyżywienie, wycieczki
Skargi na wakacje trafiają także do biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi. Do tej pory urzędnicy z Łodzi udzielili ponad 120 porad telefonicznych i ustnych, przyjęli także blisko 60 pisemnych skarg. - Jeden z klientów poskarżył się, że uległ wypadkowi na zagranicznych wakacjach i trafił do szpitala - mówi Anna Mlostoń-Olszewska, miejski rzecznik praw konsumentów w Łodzi. - Na wakacje wybrał się sam i miał pretensje do przedstawiciela biura, że nie dostarczył mu do szpitala piżamy i się nim nie zaopiekował. To akurat dość dyskusyjna sytuacja, trudno bowiem stwierdzić, czy opieka rezydenta obejmuje dostarczanie piżamy do szpitala. Urzędnicy spodziewają się jeszcze wakacyjnych skarg we wrześniu i październiku.