Polecamy

W tym roku do UOKiK wpłynęło już ok © pixabay.com
[2/6]

Biura podróży pod lupą UOKiK. Łodzianie skarżą się na zepsute wakacje: zakwaterowanie, wyżywienie, wycieczki

W tym roku do UOKiK wpłynęło już ok. 140 skarg dotyczących branży turystycznej. Uczestnicy wyjazdów z całego kraju skarżą się najczęściej na zakwaterowanie w innym hotelu niż w umowie, brud i zniszczenia w pokojach, brak klimatyzacji, niezrealizowanie programu imprezy, zmiany godziny wylotu.

- Często okazuje się, że oferta prezentowana w kolorowych folderach czy na stronie internetowej, a nawet postanowienia umowy znacząco odbiegają od tego, co turysta zastaje na miejscu - zaznaczają przedstawiciele UOKiK. - Bywają także problemy z reklamacjami, np. biura podróży nie udzielają na nie odpowiedzi.


CZYTAJ DALEJ NA NASTĘPNYM SLAJDZIE

Do końca wakacji jeszcze kilka tygodni, tymczasem przybywa skarg na organizatorów wyjazdów. Część trafia do rzecznika konsumentów, inne prosto do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Najnowsze wiadomości

reklama