Ambasadorem akcji został aktor, Kamil Maćkowiak, którego wizerunek pojawi się na plakatach kampanii. Aktor podczas sesji zdjęciowej wcielił się na potrzeby akcji w rolę pokrzywdzonego zwierzęcia.
W ramach kampanii wyprodukowane zostaną gadżety promujące łódzkie schronisko oraz gadżety dla dzieci, które wykorzystywane będą podczas akcji edukacyjnych (m.in. kredki i kolorowanki).
Zobacz także: Wymień żołędzie na tańszy bilet do ZOO
Koszt kampanii (200 tys. zł) zostanie pokryty dzięki środkom z Budżetu Obywatelskiego.
Wkrótce uruchomiona zostanie strona www.lodz.pl/przyjaciel na której znajdą się wszystkie informacje dotyczące kampanii.
ZOO Safari w Borysewie: na świat przyszły białe lwy i tygrysy [ZDJĘCIA]
Zobacz także: Natalia Jańczyk: Po tym jak ogłoszenie trafiło do internetu, telefonów było około tysiąca
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?