– Nie będę na razie pobierał opłat za parkowanie, ponieważ uniemożliwia mi to wynajęta przez Central firma ochroniarska. Przecież nie będziemy się bić – mówi zdenerwowany Marcin Morawski, dzierżawca parkingu przed domem handlowym. – Sprawa znajdzie swój finał w sądzie, bo zostałem oszukany – dodaje Marcin Morawski.
– Central miał dostosować swoje kasy do mojego systemu pobierania opłat w prosty sposób. Kto ma rachunek na zakupy z tego sklepu, nie płaci za pierwsze 30 min parkowania. Kto nie ma, płaci 2 zł. Od miesięcy wzywam Central do wywiązania się z zawartej umowy, ale do dziś nic się nie zmieniło. Dlatego postanowiłem ręcznie sprawdzać paragony. W odpowiedzi Central wypowiedział umowę i wezwał ochronę.
Zarząd DH Central twierdzi iż rozwiązał umowę z dzierżawcą, ponieważ ten miał od minionej środy pobierać inne opłaty od klientów, niż wskazywały na to zapisy w umowie.
– Dla nas najważniejsi są nasi klienci i nie pozwolimy, by ktoś szarogęsił się na naszym terenie i pobierał dodatkowe opłaty – mówi Wiesława Kołek, prezes zarządu Centralu. – Niech sąd rozstrzygnie, kto w tym sporze ma rację.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?