Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

6D, czyli sześć wymiarów mody w Galerii Łódzkiej

Redakcja
Wszyscy przyzwyczailiśmy się już do filmów 3D, nośników muzyki MP4, telefonów trzeciej generacji. Wszystko, co w dzisiejszym świecie jest jednowymiarowe, jest nudne. Galeria Łódzka przygotowała wydarzenie zatytułowane „Galeria Mody”, które pozwoli odkryć modę nie w trzech, ale w sześciu wymiarach.

Wymiar pierwszy to pokaz znanego duetu projektantów Paprocki& Brzozowski, któremu będzie towarzyszyła atmosfera rodem z Mediolanu, czy Paryża. W pierwszych rzędach z całą pewnością pojawi się wiele znanych twarzy, a cały pokaz owiany będzie nutką ekstrawagancji i tajemniczości.

Wymiar drugi to Pop up shop, pierwsze takie przedsięwzięcie projektantów Paprocki& Brzozowski. Pop up shop, czyli znikający sklep, zostanie otwarty w Galerii na 10 dni i będzie niepowtarzalną okazją do zakupu rzeczy sygnowanych przez modny duet.

Wymiar trzeci to pokazy marek Galerii Łódzkiej w nowej odsłonie. Każdy z pokazów zostanie zaprezentowany w ciekawej oprawie multimedialnej i tanecznej. Wśród kolekcji, które pojawią się na pokazie nie zabraknie takich marek jak: Peek &Cloppenburg, Deni Cler, Benetton, Monnari, Molton, New Yorker, Venezia, Gatta, Triumph czy Smyk.

Wymiar czwarty to after party. Po pokazie projektantów Paprocki& Brzozowski, odbędzie się w klubie Gossip, przyjęcie dla wybranych klientów. W imprezie będą brać udział Marcin Paprocki, Mariusz Brzozowski, Paulina Połoz oraz znany z programu The Voice of Poland prowadzący Mateusz Szymkowiak.

Wymiar piąty to pokaz zdolnej łódzkiej projektantki Pauliny Połoz Neo Gotic. Show będzie połączeniem mody, filmu i dźwięku, czyli 5D w trzech odsłonach.

Wymiar szósty to Konkurs Domu Sztuki Jacka Olejniczaka. Moda, to nie tylko przemyślany strój, ale również styl. Galeria Łódzka przy współpracy ze znanym łódzkim stylistą Jackiem Olejniczakiem zadba o pełną stylizację klientów, którzy biorą udział w konkursach Galerii Łódzkiej w ramach wydarzenia Galeria Mody.

Do sześciu wymiarów mody klienci Galerii nie będą potrzebować specjalnych okularów, wystarczy pojawić się w Galerii Łódzkiej 17 oraz 18 marca.

„Gwarantujemy, że podczas weekendu przeniosą się Państwo w nowy wymiar mody” - zachęca Dyrektor Galerii Łódzkiej Pani Beata Stefańska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Filip Chajzer o MBTM

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto