Wybierz region

Wybierz miasto

    Zgłoś komentarz do moderacji

    Po pierwsze nie jest prawdą, iż WSZYSTKIE inwestycje ZAWSZE na początku generują straty. Szczególnie jeśli inwestycja w 90% to nakłady na budynki i budowle (niska amortyzacja). Cash flow owszem przeważnie jest ujemny ale w rachunku wyników tego nie widać. Problemem jest to, iż zaczyna być oczywiste, że projekt ten NIGDY NIE OSIĄGNIE BEP a to oznacza, iż będzie trwale deficytowy. A z tego wynika, iż mylisz sie również twierdząc, iż łódzki port osiągnie zysk w zakładanym przez Ciebie okresie. Zwróć uwagę o ILE musi wzrosnąć ruch lotniczy i przychody (aktualnie za 2008 r. 8 mln przychodów przy ok 23 mln kosztów) ABY WYJSC NA TZW 0. Przewidywana suma nakładów to ok 600 mln . Okres zwrotu – nigdy. Po drugie wyraźnie stwierdzałem, iż możliwe są inwestycje publiczne nierentowne wymagające dotacji ale muszą być społecznie uzasadnione. A lotnisko powtarzam przynosi korzyści mniejszości (linie mogące oferować niskie ceny,200 osób pracujących na lotnisku oraz pasażerowie) kosztem WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW MIASTA. Po prostu bilans jest skrajnie niekorzystny!

    KOD

    Polecamy!