Wybierz region

Wybierz miasto

    Zgłoś komentarz do moderacji

    A jednak: Ad3. Kupując jednorazowy bilet MPK zamierzam skorzystać z usług tej firmy. Skoro nie mam możliwości oddać nieskasowany bilet i otrzymać za niego równowartość w zł., tzn. MPK otrzymała gwarancję, że chcę skorzystać z jej usług. Nawet jeśli nie skorzystam, bądź zgubię bilet to i tak zapłaciłem Z GÓRY za usługę, z której NIE SKORZYSTAM ! Jest to wyjątkowo komfortowa sytuacja dla firmy ! Ad4. MPK najlepiej zadba o swój interes realizując rozkład jazdy bez opóźnień oraz zapewniając czysty tabor i kulturalną obsługę. Tramwaje na trasie W-Z hamując przed przystankami niesamowicie nagminnie szarpią. Nawet stojąc w rozkroku i trzymając się uchwytu leci się ostro do przodu ! Szanująca się firma NIE traktuje swoich klientów jak cwaniaków i złodziei, tym bardziej nie robi tego publicznie co Ty właśnie uczyniłeś. cdn.

    KOD

    Polecamy!